« Circle Games | Main | 2006年のクリスマス »

Caps for Sale

Caps for Sale: A Tale of a Peddler, Some Monkeys and Their Monkey Business (Reading Rainbow Book)一風変わった帽子売りのおじさんの、大事な帽子がなくなっちゃった!一体どこに?
一ページあたりの文章が結構長かったので丸には難しいかなーと思いましたが、同じフレーズが何度も出てくるのと、手を振ったり足を踏み鳴らしたりと、かなり動きがあるお話なので、楽しんだみたいです。「また読んで~」とリクエストされました。
帽子売りの真似ばかりするお猿さんたち…丸の後ばかり追いかける作みたいでした。

|

« Circle Games | Main | 2006年のクリスマス »

子供英語」カテゴリの記事

Comments

Today, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to see if it can survive a 40 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken and she has 83 views. I know this is completely off topoic but I had to share it with someone! http://www.ordinancetracker.com

Posted by: Trudi | 02/10/2016 at 01:29 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30985/13073887

Listed below are links to weblogs that reference Caps for Sale:

« Circle Games | Main | 2006年のクリスマス »