« Mercy Watson Goes for a Ride | Main | Ricky Ricotta's Mighty Robot Vs. the Uranium Unicorns from Uranus »

Too Many Cats

Too Many Cats (Step into Reading)【レベル 0だと思う/総語数 58語】

STEP INTO READINGのSTEP1です。
語数は自分で手カウントしました。
こんなに猫が集まったら、怖いね、と丸と言いながら一緒に読みました。
でも、丸は猫派らしいです。わたしは犬しか飼ったことしかないから、犬派かな。

ところでヒューストンでは野生のリスがウロウロしています。
病気をもっていることもあるそうで、かまれないよう近づかないようにしています。

|

« Mercy Watson Goes for a Ride | Main | Ricky Ricotta's Mighty Robot Vs. the Uranium Unicorns from Uranus »

洋書」カテゴリの記事

 レベル0」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30985/49081044

Listed below are links to weblogs that reference Too Many Cats:

« Mercy Watson Goes for a Ride | Main | Ricky Ricotta's Mighty Robot Vs. the Uranium Unicorns from Uranus »